Kalite Politikalarımız

  • 60 yılı aşkın süredir asla prensiplerinden taviz vermeden dünden bugüne gelen “Güvenilir Marka” imajını korumak.
  • Sadece yurt içinde değil ,yurt dışında da aranan marka özelliğini korumak ve geliştirmek.
  • Ulusal ve uluslararası yasal mevzuatlara her zaman sadık kalarak güvenilirliği ve sağlamlığı arttırmak.
  • Tüm personele kalite bilincini yaymak, eğitimlerle bilgi ve becerilerini artırmak, takım çalışması prensibini benimsetmek, sürekli iyileştirme faaliyetlerine katkıda bulunmalarını sağlamak, böylelikle müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak.
  • Sadece ürün satışına değil, satış sonrasında da koşulsuz müşteri memnuniyetine odaklanmak ve ürettiğimiz ürünün daima arkasında olmak.
  • Sektördeki gelişmelere göre müşteri ihtiyaçlarını belirleyip ona göre üretimimizi yönetip yönlendirmek ve müşterilerimize her zaman en iyi ve en yeni ürünler sunmak.
  • Kendi uygulamış olduğumuz tüm çalışma prensipleri doğrultusunda tedarikçileri seçip, onları firmamızın birer parçası olarak görmek ana gayemizdir .
  • To maintain the image of “ Reliable Brand” while complying with the company principles without concessions over 60 years.
  • To become a sought after brand in the global market as well as sustaining and improving our domestic market leadership.
  • To maintain and improve the principles of correctitude and reliability in accordance with domestic and international standards and regulations.
  • Quality is the main concern and responsibility of every single employee and all employees are expected to help the company attain high quality standards , to ensure all staff is fully trained, continuous improvement programs and teamwork are the main aspects which fully meet top level customer satisfaction.
  • To provide sales and after sales services consistently that meet or exceed ultimate customer satisfaction.
  • To determine the needs and expectations to ensure customer satisfaction by supplying innovations and technologies in accordance with the market demand
  • Outsourcing programs and supplier selection are designed in accordance with our company’s overall corporate strategy aiming to develop fair and long term procurement practices with our suppliers of which we consider them as partners.